recent
أخبار ساخنة

أدعيلك ليل ونهار ياربي بقلم ///// جابر عبدالقادر

.عمري هو عمرك.
بقلم جابر عبدالقادر. 
أدعيلك ليل ونهار ياربي..
الحمد اللة كنت محرومه من العيال 
والخلفه اشكرك يارب الكل يبص عليه 
وكل شويه اهلي تقولي لسه وجيراني
يقولوا الست دي متزوجه من زمن وهي لسه
مافيش عيال عندها ودي تقول حرام واهلي
يقولوا يا بنتي سيبي زوجك يمكن يكون هو
السبب وانا اقول لا يا امي حتي لو اموت
من غير عيال لا اسيب حبيبي هو حبي وقلبي
وعمري يا بنتي اختك الصغيره خلفت وعيالها
اتجوزه وانا اعمل ايه ياامي ربنا شايلي حاجه
كويسه علشان انا بحب ربي وهو اعز شيئ عندي
وانا عارفه الكل بيتكلم عليه بسي ياامي انتي تشوفي ربي يعمل ايه معايه يا بنتي عمرك بيكبر ولا يهمني
يا امي اهم حاجة حبيبي معايه يا بنتي هو اتزوج عليكي بس انا بحبه اوي ولا اقدر اسيب حبيبي انابقولك وانتي حره انا بصلي وادعوه ربي علي
طول وانا بحب ربي كتير طب يا حبيبتي انا
ماشيه عاوزه حاجه لا يا امي مع السلامه
وسبحان الذي خلق كل شيئ بدون حساب
ربي رزقني احمدك ياربي واشكرك جدا علي
رزقك وانا عارفه بانك لا تحرمني من العيال
وانا اسمي ايه عبد اللة او عبدالرحمن انا ادبح
وابيع ما املك من مال وعقارات لوجهك الكريم
يارب اشكرك جدا واقول لكل وحده لم يرزقها الله العيال اصبري ربك كريم اوي وصلي وادعوه الله كثيرا..جابرعبدالقادر
google-playkhamsatmostaqltradent