recent
أخبار ساخنة

الشاعرة/ صفاء مصطفي الخواجة تكتب( خايفة )

انا خايفة.... ليه....؟؟؟
و ف توهتي ضايعة بسمتي ؟؟؟؟
رغم إن قلبي......ف.....فرحته!!!!!
طاير سعيد. م الحزن.سابه ودمعته
عايش ف سعده......وبهجته....
جوايا.....حاجة.....مقلقة...!!!!
والأرض..تحتي....ممرجحه...
طول عمري..حزني ف سكتي..
فارش جناحه......وهمته........
صاحب أمين. ماسك إيديا بقوته
ياما السنين حاولت تزيحه وتطرده
يرجع.لي.  تاني..ف...رفقتي....!!!!
نفسي اسيبه....و أبتعد.....
نفسي....يا دنيا.....ترحمي....
      آه و تعرفي...
إني......ف.......بساطتي....
كل...ملامحي.....اتكلمت...
قالت تعبت....يا دنيتي.....
نفسي ف فرحة......تهزني....
بأضحك..كتير. ف. وشوش...
قلوبها.....مجحفة....!!!!!
ميعرفوش إني ب أداري ف دمعتي
وإن القساوة.....مالية.....كلام......
عارف....طريقه.....لدبحي...انا!!!!!
محتاجة لييه....نفسي ف إيديه
تمسح.....دموعي.......المؤلمة.....
مش عارفة.......فاهم......وحدتي..
وإني. ب أحبه والصدق دايما سكتي
وإلا فاكرني......جوايا.....افعي.....
والسم...فيها......قوتي.....
ترسم.....براءة ف. ضحكتي.....
قلقي شاغلني.....ف سهرتي...
بأجلد......ف.....ذاتي......
لا تكون.....صراحتي......ولهفتي
      خلت.....حبيبي...
شايف....ف...شوقي...ولهفتي..
       واحدة .....ضعيفة
و يا......التسالي.....محطتي!!!!!
((بقلمي/صفاء مصطفي الخواجة ))

google-playkhamsatmostaqltradent