recent
أخبار ساخنة

حبي ليك

الصفحة الرئيسية

 



بقلم سامي محفوظ حنا

حبي ليك 

صورك ليا ملاك

عشقتك الروح 

والقلب إتمناك

والعين إشتاقت 

لرؤياك

وقبل ميعادك بالساعات 

كنت بستناك

ويعدي اليوم 

في ثانيه وأنا وياك

إتعلقت بيك 

وقلبي داب في هواك

حبي ليك 

صورك ليا ملاك

غمضت عيوني 

ومشيت وراك

وكتير منك حزروني

ما سمعتش 

غير صوت نداك

وقلت غيرانين منك 

وبيتمنوا 

يوصلوا لسماك

مستكترين 

عليه حبك

وبيحسدوني 

وأنا وياك

كنت فاكرهم 

دايبين في هواك

وأتاريهم قبل مني 

كانوا ضحاياك

حبي ليك 

صورك لي ملاك

مشيت طريق 

العمر وياك 

وأنا فاكره طريق 

جنتي معاك 

وهو طريق هلاك 

خدعتني صورة 

وشك الملاك

وكان شيطانك 

ساكن جواك 

طرت ببه 

لأعلى سماك 

ورمتني في 

جحيم الهلاك

نار حبك 

اللي مبتنطفيش

لابتموتني 

ولابتخليني أعيش

ولا قادر كمان أنساك

حبي ليك 

صورك ليا ملاك 

بقلم سامي محفوظ حنا

google-playkhamsatmostaqltradent